İzleyiciler

26 Ocak 2012 Perşembe

Kurbağa Prens şapka yapılışı



Bir varmış bir yokmuş....Kurbacığı öperek prensine kavuşan blogcular varmış....Haydi hayırlısı diyorum ve yapılışını veriyorum....
(Lütfen örerseniz benim linkimi vermeyi unutmayınız .Teşekkür ederim...)Yok ben öremem satın almak isterim derseniz PASAJIMDAKİ SATIŞIM İÇİN BURAYI TIKLAYIN
KURBAĞA PRENS ŞAPKA YAPILIŞI
Nako bonbon classic   açık yeşil,koyu yeşil,beyaz ve siyah yün  ,4 numaralı tığ
azıcık boncuk elyaf gözleri için
İki minik parça sarı keçe
Dikmek için iğne
ŞAPKANIN YAPILIŞI
Açık yeşil yünümüzle sihirli halka yaparak başlayalım.Sihirli halkanın içine çiftli trabzan yapıyoruz.

  1. 10  trabzan doldur.
  2. 20 her deliğe 2 defa batıyoruz
  3. 30 1 tek bir çift batıyoruz.
  4. 40 2 tek 1 çift batıyoruz.
  5. 50 3 tek 1 çift batıyoruz.
  6. 60 4 tek 1 çift batıyoruz.
  7. 66 10 tek 1 çift batıyoruz. BURADA İSTEYEN ŞAPKAYI DAHA BÜYÜK YAPMAK İÇİN SAYILARI ÇOĞALTABİLİR.YADA KÜÇÜK İSTEYEN SAYILARI AZALTABİLİR.
  8. 66 tek batıyoruz
  9. 66 
  10. 66
  11. 66
  12. 66
  13. 66
  14. 66
  15. 66 koyu yeşil yünümüzle sık iğne olarak örüyoruz,
  16. 66 kyysi
  17. 66 kyysi şapkamız bitiyor.
GÖZLERİN YAPILIŞI 2 tane örülecek.
  1. 6 siyah yün ile sık iğne
  2. 12 herbirine çift bat siyah sık iğne
  3. 18 1 tek bir çift BEYAZ yün ile, bundan sonrakilerde beyaz
  4. 24 2 tek bir çift 
  5. 24 
  6. 18 3 tek ör 1 kes sıra sonuna kadar
  7. 12 2 tek ör 1 kes sıra sonuna kadar  içini boncuk elyafla doldur.
  8. 6 1 tek ör 1 kes sıra sonuna kadar bitir.
GÖZ KAPAKLARININ YAPILIŞI Açık yeşille  sık iğne örülecek 2 adet
  1. 6
  2. 12
  3. 18
  4. 24
  5. 24
  6. 24
  7. 24
ELLER YAPILIŞI 2 adet örülecek çiftli trabzan
  1. 5 zincir üzerine 5 tane çiftli trabzan 
  2. 5
  3. 3 zincir 3. deliğe 1 fıstık ve geri dönüp sık iğne 
  4. 4 parmak da aynı olacak.
Keçeden kral tacını kesip 2 parça birbirine dikiyoruz.İçine çok az elyaf dolduruyoruz.Başın en tepesine dikiyoruz.Göz kapaklarını gözlere dikip bunları da yukarıdan 5. sırada kalacak şekilde dikiyoruz.Elleri de ortalayıp dikiyoruz.Kurbağa prensimiz prensesini bulmaya hazır mı acaba...Hayırrr bir de öpücük için ağız işliyoruz...evettt şimdi tamamlandı...güle güle kullanın....

17 yorum:

  1. ne kadar da sevimli olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bir yudum hobi sizden bu sözleri duymak beni çok sevindiriyor.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş canım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık. öpecek prensesi çok çabuk gelir inş:)

    YanıtlaSil
  5. canım çok güzel olmuuuşşş.. ayrıntılarda süper tacı, gözleri.... bere kraliçesi seçiyorum seni aslım şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay onurlandırdınız beni oyuncak perisi yaseminkale şekerimmmm....tacımı giyeyim ben o zaman ...

      Sil
  6. tam da artık biraz tığdan yünden uzak durayım dediğim anda oldu mu şimdi bu? bunu örmek istiyorum hem de hemen:) Sağol Asosh

    YanıtlaSil
  7. yüne tığa bulaştınızmı bir daha bırakamıyorsunuz...Size şimdiden kolay gelsin Nalancım

    YanıtlaSil
  8. Aslıcım çok sevimli olmuş eline sağlık, ayrıca anlatım için de teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. Aslıcım bayıldım ben bu sevimli şeye,zaten çok severim kurbağalı şeyleri,ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. TEŞEKKÜR EDERİM ÖZLEMCİM BEĞENDİĞİNE SEVİNDİM CANIM

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirnden güzel.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Tırtıl ve Uğurböceği şağpkada çok çok şirin ama ben en çok bu kurbağayı sevdim. Ellerine sağlık, muhteşem. Btyılır tüm çocuklar buna

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...