İzleyiciler

26 Haziran 2009 Cuma

Amigurimi mr. Krabs(bay yengeç)


serkuşum bay krabsı çok sevdi....

bay krabsa hoş geldin partisi düzenledi bizim ufaklıklar



Bu işi en çok patrick sevindi



işte huzurlarınızda bay yengeç ....





Dünden bu yana gezmediğim blog kalmadı diyebilirim.Blogumu düzenlemek için bir çok denemeler yaptım ve sonunda keşfettim bu blogspot olayını...Artık kimse beni tutamaz...





Bugün de amigurimi çalışmalarıma devam ettim.Sanırım ustalaşmaya başlıyorum derken daha yolun en başında olduğumu anladım ...Muhteşem kadın dilek'in blogunu gezerken farkettim bunu...Yeni başlayanlar için mutlaka sitesini ziyaret ediniz...





Neyseki içimdeki cevheri keşfetmiş bulunmaktayım.Birde başkaları bunu anlasa....










Bugün huzurlarınızda bay krabs...aslında bunu bir blogu gezerken gördük oğluşumla ve hemen örmeye kalktık.orjinaline pek benzemesede bu sevimli yengeç oğlumun muhteşemmmmm sözlerini aldı.....





bakalım siz beğenecek misiniz?