İzleyiciler

3 Ağustos 2009 Pazartesi

amigurimi kalp anahtarlık





Bir kalp yapmak sandığım kadar da zor değilmiş...Yaptığım kalbi eşim hemen kaptı.Arabamızın anahtarına taktı.Yani sevindim tabii böyle bir duruma...
yapılışını sizinle paylaşmak istedim belki benim gibi bilmeyenler vardır.
  • 3 zincir çekip birleştiriyorum içine 6 sık iğne dolduruyorum
  • 12 sık iğne(her deliğe çift bat)
  • 18 sık iğne (1 tek bir çift bat)
  • 18 sık iğne
  • bunlardan iki ayrı yapıyoruz ilk resimde görüldüğü üzere.
  • yaptığımız kalbin iki başını ortadan birleştirip dikiyoruz.36 ilmek kalacak şekilde demişler ama benimkisinde daha az kaldı.
  • 2 parçanın da etrafını bir sıra sık iğne dolanıyoruz.
  • kesim işlemine başlıyoruz
  • 4 ör 5. deliği atla 6.ya geç. 4 ör ....
  • 3 ör 4. deliği atla 5. geç .3ör ...
  • 2 ör 3. deliği atla 4.deliğe bat
  • tam kapanmadan içini de elyafla doldur...
  • kapatmayı yap.


    ben sonradan tepesine zincirlerle brit yaptım ki anahtarlığa kolay geçebilsin diye...
  • şimdi öğrendim ya her yere kalp yaparım büyüklü küçüklü....

2 yorum:

  1. Çok hoş görünüyor, ellerinize sağlık. Ben birleştirme ve kesme kısmını pek anlamadım ama yine de denemek isterim. Deneme yanılmalarla çözerim belki:)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık, çok tatlı olmuş. Kesiyorum, birleştiriyorum, üzerini örüyorum demişsiniz ama ben pek anlayamadım. Resim eklemeniz mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...