İzleyiciler

15 Eylül 2009 Salı

amigurimi uğur böceğim uç uç böcüğüm annen sana terlik pabuç alacak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
UÇ UÇ BÖCEĞİM ANNEN SANA TERLİK PABUÇ ALACAK....

Bir minik uğur böcüğü ördüm dün gece yine kollarım dökülmüş ,bacaklarım tutmuyorken; temizlik manyaklığından...
o halde bile yat dinlen dimi yokkk olur mu hiç hemen tığlar yünler çıksın ortaya boşa geçirecek zaman kalmasın izlenirken Elvada Rumeli gece vakti eller boş durmasın dürtüklesin yine...
çok sevdim ben bu böcüğü hemen büyük güllerimin üzerine koydum o da hayatından pek bir memnun bakalım Serkana mı bana mı terlik pabuç alacak?

3 yorum:

  1. Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  2. ayy mini mini
    saç bandına konmuş gitmişde

    YanıtlaSil
  3. bukadar kucuk seyler cokdaha emek ister canim ellerine saglik ,benim gibi cok arkadasim var demek hic bos vakit bulmayiz varsa da hemen is basina .ne demisler isleyen demir paslanmaz heheheee neyse kolay gelsin canim basarilarinin devamini diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...