İzleyiciler

15 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni tasarımlar,yeni işler,yeni bir blog ve daha fazlası...

Bunlar da ne dediğinizi duyar gibiyim..Hepsi sabırla ördüğüm (bebeğimden ve oğluşumdan arta kalan gece yarılarında...) Sımcıcacık boyunluklar...Hepsini yeni açtığım blogum ve satış sitemde bulabileceksiniz...Durun daha bitmedi ...Blogumda neler mi olacak? Tabiii vazgeçilmez örgü oyuncaklarım, örgü şapkalarım,örgü boyunluklarım,örgü kolyelerim,örgü bebek kıyafetlerim,örgü anahtarlıklarım,örgü buzdolabı süslerim vs.vs.vs...Hepsi örgü hepsi asosh farkıyla huzurlarınızda olacak...Her ay bir izleyicime tasarımlarımdan hediyeler...

Yeni blogum yeni işlerim yeni ürümlerim ....Hepsini detaylı olarak anlatacağım ...Satış blogumun açılış şerefine sizlere de yaptığım boyunluklarımdan hediye etmek isterim...Az kaldı ,beni izlemeye alın...

7 yorum:

  1. hımm hadi sabırsızlıkla bekliyorum şekerim...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun asoshum merakla bekliyorum senin elinden çıkan herşey güzel olur eminim
    bu arada kızımız nasıl herşey yolunda değilmi
    seni kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Hayirlisi olsun arkadasim el emegi goz nuru nede olsa bol kazancli hayirli musteriler dilerim,Boyunluklar cok seker oldu ellerine saglik arkadasim sevgilermi biraktim.

    YanıtlaSil
  4. maviye bayıldım çık severim boyunluk flar falan takmayı aslım :) ne tatlı olur şimdi o kısa zamanlarla örgü örmek dimi :))))
    bekliyorum bende sabırsızlıkla :9

    YanıtlaSil
  5. zehracım: okadar zaman varken canım örmek istemiyordu şimdi işler bitsede çocuklar uykuya dalsa zaman bana kalsa....ah ah ama örmem gerek bütçeye katkı gerek ...
    yasemin arkadaşım bende sana sevgilerimi gönderiyorum
    befece canım benim kızımız az da olsa kilo almaya başladı bu da sevindirici bizim için...
    yasemincimmmm örgüler bana huzur veriyor biraz daha depolamam gerek...

    YanıtlaSil
  6. bebeğin hayırlı olsun canım,Allah analı babalı büyütsünihayırlı evlat olsun inşallah..blogunuz çok güzel hemen izlemeye aldım.örgü oyuncakları sabırsızlıkla bekliyorum..
    bana da beklerim:filizinevi.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. sevgi taşkıran23 Aralık 2010 13:31

    ablacım harika olmus elıne saglık :) helekı yesılın yerı bende ayrı bılıosun :)))

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...