İzleyiciler

22 Nisan 2012 Pazar

Urla kadın üretici pazarındayız










Merhabalarrr uzun bir aradan sonra ....Sizi fazlasıyla fotolarımla baş başa bıraktım bu defa...Burası Urla Kadın Üretici pazarı...Arkadaşım Yıldızla beraber bizde bu pazardayız..Şapkalarım patişlerim örgü ufaklıklarım bıldırcın yumurtası ve köy tavuğu yumurtalarıyla sizleri bekliyoruz....Her cumartesi saat 10-18 arası açık.Sadece bayan üreticilerin yer aldığı tezgahlar muhteşem diyebilirim...Otantik bir havası var ve insanı büyülüyor.Mutlaka gezmenizi tavsiye ederim.Elişi ne ararsanız var....Tarhanalar,reçeller,salçalar,köy ekmekleri,arapsaçları,soğan vs.vs.vs....En çok Özbek köyünden satış yapılıyor..Köy kadınları çok hamarat Yapmışlar hamurişleri,çaylar satıyorlar....Katılımın henüz yeni yeni olması biraz şevkimizi kırsa da biz çok eğlendik.Yıldız aslında kuaför eee bulmuşum kuaförümü şimdi bakımsız çıkılmaz ya müşterilerimizin karşına dimi....Hemen saçlarımızı örülüyor bakımsız  tırnaklarımız ki uzunnn zamandır ne elime ne yüzüme bir şey yapılmıyor:)ojeleniyor....tatammm hazırız sizleri bekliyoruz....
İzmir Urlayı bilenler için söylüyorum kent meydanının arkasındaki pehlivanoğlu alışveriş merkezinin yanında taş binadayız...Kipanın arka kapısından merdivenle de buraya çıkılıyor.Şimdilik kapalı alan mayıs ayında açık alanına geçeceğiz...Herkesiiii bekliyorum ....Bu proje Urla kadın kent meslisinden çıkmış...Bayıldık biz bu işe ...KATILIMIN ARTMASINI İSTİYORUZ URLAYI TANITMAK İSTİYORUZ LÜTFEN SİZLER DE DUYURURSANIZ SEVİNİRİZ...

Haaa bu arada 3.resimde diğer masada oturan beyaz saçlı hanım da Derya baykalın programına konuk olmuştu.şalının üzerine boyama yapmıştı hatırlarsanız...İşteee bizzz o muhteşem Ayşe abla ve kızı Julideyle de tanışma fırsatı bulduk...Muhteşem bir bayan yaptığı işleri mutlaka görmelisiniz.Örgü danışmanlığı da yapıyor kendisi...Bizi de hemen yanına çekti ve engin bilgilerinden yararlanmamız konusunda destek verdi ayrıcaaaa çokkk teşekkür ediyorum kendisine....

11 yorum:

  1. bol satışlar dilerim. Halk alışınca daha çok satış yaparsınız sanırım. Bilmeyen çoktur daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Saadetçimmm,evet haklısın daha bilmeyen çok var.Tanıtmalıyız diye blogumda da paylaştım.

      Sil
  2. Sevgili Aslı güzel sözlerin için çok teşekkürler...Beni çok mutlu ettin..URLA ÜRETİCİ KADIN PAZARIMIZI ne güzel anlatmışsın...Fotoğraflar da harika...Daha çok çok ziyaretçi bekliyoruz ...Bu arada bloguna da bayıldım...Önümüzdeki cumartesi yani 28 NİSAN'da görüşmek üzere...Sevgiler...AYŞE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe Ablacımmm seni burada görmek inan ki beni çok onurlandırdı çok mutlu etti.Asıl ben size ve kızınıza çok teşekkür ederim bize kol kanat gerdiniz yol yordam gösterdiniz...Cumartesi gününü sabırsızlıkla bekliyorum...selamlar kızınıza da...

      Sil
  3. bereketli çok satışların olsun Aslım şekerim. benimde böyle bi maceram var:) sıcacık sohbetlerin hala tadı damağımda, hala görüşüyorum orada tanıdığım harika kişilerle.

    Serkuşumun bayramı kutlu olsuuun... tabi bizimde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Yaseminimmmm canımm maksat muhabbet olsun şekerim...Güzel dostlukların yeri asla unutulmuyor dimi...
      Serkuşumuz da Ela cadısının bayramını kutluyor teyzesi:)

      Sil
  4. Aslıcım hayırlı bereketli bol satışlar dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Selmacımm ,,,sizleri de bekleriz İzmire....

    YanıtlaSil
  6. Canım benimmm bol bereketli satışların olsun canım benim. öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. öok teşekkür ederim ablacımm,bende seni öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. hayırlı bol satışlar,bol kazançlar aslıcım,nasıl da cıvıl cıvıl,insanın orda olası geliyo valla:)

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...