İzleyiciler

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Amigurumi Çilek Hello Kitty




Örmesem çatlardım herhalde.....Tarifini Yaseminkale şekerim balım göndermişti hatta gözlerini ve burnunu da....Ama ben bir türlü örememiştim...Kızımın vefatından bu yana elime oyuncak alamıyordum örmek için...Şeytanın bacağını kırdım ve en sonunda bu şirin Hello Kittyi ördüm.En alttaki resimde YaseminKalenin kızım için gönderdiği hello kittycik var.Birlikte arkadaş oldular resim çekildiler....Bilemiyorum, yorum sizin becerebildim mi ?uzun zaman olmuş örmeyeli,zorlanmadım dersem yalan söylemiş olurum....Sevgili oyuncak prensesi Yaseminkaleye çokkkk teşekkür ederim...

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, örmeye devam:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler elişideteri....Ah birde serinlikler gelse....

    YanıtlaSil
  3. hiç bırakmıyor ve devam ediyorsun tatlım çok başarılı , oğluş için araba yap şimdi:)öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bırakmayacağım oyuncaklarımı örgüçantam,onlarla avunuyorum ben...Benim oğluş büyüdü artık oyuncaklara pek heveslenmiyor ama bir istediği var renklerimi ayarlarsam hemen öreceğim...

      Sil
  4. Süpersin Aslııııııııııım! Sonunda bir oyuncak geldi senden! :) Harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay beğendiğine sevindim şekerimmmm....

      Sil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...