İzleyiciler

14 Ağustos 2012 Salı

Amigurumi Angry birds kırmızı kuş ve domuzcuk







Çılgın oyun angry birds bizim evde de oynanıyor...Hal böyle olunca oğluş ister annecik örer....Şimdi de sapanı varmış sırada ...Ama ona kolaylık yapacağım hazır alacağım sapanı...geçenlerde bir markette gördüm tahtadan yapmışlar bayıldım ama kuş avlamak yok...bizimkisi angry birdsle domuzcuk avına çıkacak...
Sayılarını internetten buldum türkçeye çevirdim isteyen olursa yazarım.Yine angry birds şapkası örmüştüm bakmak isterseniz o da burada...

6 yorum:

  1. büyük küçük herkesin sevgilisi oldu bu oyun:)

    çok şirin olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet örgü çantam,bende seviyorum bu oyunu oynamayı...örmesi de çok zevkli...

      Sil
  2. canım yaa bayran telaşına girmeden bi paylaşsanda bende apartmanın minik canavarlarına yapsam:)

    YanıtlaSil
  3. Bendeeee yapıcam :) sarmaşık gibi sarıyor bu oyun beni :)

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...