İzleyiciler

15 Kasım 2012 Perşembe

Civciv ve hello kitty şapkalarım



Pazarımız için siparişlerimize devam ediyoruz.Bay ve bayan civciv şapkamız vede olmazsa olmaz hello kitty şapkalarımız...Arada kaçan resimlenemeyen modellerim de olmuyor değil ...Yakaladıklarımızı sizinle paylaşmak istedim,herkese kocaman sevgiler...Bu arada İzmir de olup da hala beni ziyarete gelmeyen arkadaşlarımmm bir cumartesi mutlaka Urla Kadın Üretici pazarımıza bekliyorum....Detaylı resimleri face sayfamdan bulabilirsiniz Aslı Evin olarak kaydedebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık bol kazançlar.

    YanıtlaSil
  2. bu lafı üstümemi alınsam ne????aslında gelmek lazım oralara artık haklısın.

    YanıtlaSil
  3. kuzummm nasıl isterim:)) dükkandan zor ayrılıyorum yarın bloggerla birlikte olacağım uzun zamandır çıkmamıştım bir tarafa ama yolum oraya düşecek olursa mutlaka seni görmek isterim:)

    YanıtlaSil
  4. şapkalar süper olmuş bol siparişler bol satışlar olsun.

    YanıtlaSil
  5. yine döktürmüşsün.. çok güzeller...

    YanıtlaSil
  6. Civciv e Hello Kitty de çok güzel:) Bol satışlar.
    Yolumuz düşse de biz de gelsek keşke :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldııım ben bu berelere

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...