İzleyiciler

25 Ocak 2013 Cuma

Murat Boz beresi yapımı


Murat Boz beresinden eşimin siparişi üzerine çalıştım.Fotomodellik yapmak da ona kaldı.... alize superlana klassic ince 3 numara şiş 96 ilmek başladım.8 cm lastik 2 sıra düz örüp 10 ilmek artırdım . 6 sıra ters örüp 10 ilmek daha artırdım.ilmek sayımız 116 oldu ve 2 düz 6 ters olarak 30 cm ördüm 10 ilmek eksilttim son ters sırasında 10 ilmek daha eksilttim ve lastik ördüm.4 cm lastik örünce iplerinin geçmesi için her 6 ilmekte bir kesip artırma yaptım yani delik oluşturdum. 4 cm daha lastik örüp çift kat ipten ördüğüm zincir iplerini geçirdim ,diktim.Beğenildi 10 numara aldı...Bakalım siz beğenecek misiniz?

1 yorum:

  1. sonunda Cem Bey blog içi mankenlikde yaptı yaaa :))
    olmuş olmuş :))

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...