İzleyiciler

20 Temmuz 2014 Pazar

Yeni hayat yeni blog yeni paylaşım merkezim

Selammm
Yeni haberlerle geldim yine...Öncelikle kızımla ve yeni hayatımızla ilgili detayları  Otuzdan sonra blogumda paylaşmaya karar verdim.Bu blogum daha çok elişi severlerin takip ettiği bir blogdu. Bundan böyle el işlerim burada bebekle geçirdiğimiz zaman diğer blogumda olacak. Takip etmek isterseniz beklerim efendimmm.
 Aynı zamanda başka bir haberim daha var.Eşim yine acayip bir projeye imza attı. Türk işi sosyal paylaşım sitesi hazırladık. Umduğumuzdan daha çabuk yayıldı ve amacına ulaştı. Sizlere de buradan tanıtmak istedim.
nabiyon.com 
Evet bizim türk işi sosyal paylaşım sitemiz ve benim sayfam burada.Sizlerde üye olmak isterseniz beklerim. Artık face sayfamdan paylaşım yapmıyorum yalnızca sizleri takip ediyorum. Bilgilerinize efemmmm....

1 yorum:

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...