İzleyiciler

2 Temmuz 2009 Perşembe

Kutu ev

serkuşum masanın üzerine tüneyip evini şekillendiriyor....
evimizin önden ve yandan görünüşü

evimizin garaj kapısından görünüşü


Serkanla bugün can sıkıntısından ne yapacağımızı bilemedik öğlenden sonra...Aklımıza kutu kafadan esinlenerek bir ev yapmak geldi...Benim aklıma geldi Serkan yine abzurik şeyler yumurtladı kendi beynince...Yuvarlak yapalım içine araba koyalım şöyle robot gibi olsun vs....

İlginç benim oğlan yaa....ben epey bir dil döktükten sonra bu evde karar kıldık...kendisi çizip boyadı karton evini.Arkasına garaj kapısı dahi yaptı hatta içine malzeme dolabı bile çizmiş...

Çocuk kandırmaca oldu biraz bu ev ama serkan bayıldı yine....kutunun yapım şeklini burada bulabilirsiniz ...Dilediğiniz ölçülerde çizip büyüklü küçüklü kutularla değişik şeyler yapabilirsiniz...

Ben bundan sonra tren yapacağım oğluşuma mesala...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...