İzleyiciler

13 Temmuz 2009 Pazartesi

örgücü bebeğim


Saçlarını toplamış örgüsünü örerken yüzüne gelmesin diye....
işte bütün amigurimi oyuncaklarını ören kişi...örgücü bebeğim asosh ...(saçları kesinlikle bana benzemese de huyumuz suyumuz aynı yani...
işte benim halim...elimde tığ-şiş -yün ne ararsan... sırada sarı gacı örgücü bebeğimiz var canlarımmm...
Yapılışını sayılarını detaylı yazarım isteyen olursa...çok emin bir kaynaktan aldım bende...
şimdi resimler


Bu arada blogmun tipini değiştiriyorum gelipte yanlış yere mi geldik demeyin hafta sonu durmadan uğraştım kod bulmak için...Artık hazır diyebilirim...nasıl olmuş yorum bekliyorum...
Köpeğimizide gezdirirken arkadaşlarına el sallıyor....
yine bu arada bloguma yorum eklenemediğini farkedip o sorunu da çözdüm yorumlarınızı bekliyorum en kısa zamanda ...
Bolerosu,fırfırlı elbisesiyle poz da verirmiş....

4 yorum:

  1. canim arkadasim harika bir bebek yaptin ellerine emegine saglik gule gule kullanilsin sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. aslımmm bu kız çok şirin olmuşşşş
    harikasın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çok şirin olmuş ellerinize sağlıkçok beğendim valla

    YanıtlaSil
  4. gercekten cok güzel olmus bende kendi çapımda yapmaya calışıyorum ama sizinki çok güzel olmuş.saclarını felan nasıl yaptıgınızı detaylı anlatabilir misiniz gercekten sevinirim e-mail:sekerkiz1988@mynet.com lütfennnn

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...