İzleyiciler

22 Ocak 2010 Cuma

Bir rica ve tekrar boyunluğum


Bir arkadaşım üçgen boyun atkısının yapılışını istemiş.ben katılım olsun diye blog yazarlarımızın hazırladığı kendi sitemiz yumakyumak.com adresinde anlatmıştım yapılışını.Fakat bir ricayı kıramadım blogumda da anlatayım dedim.

...Aslında nakonun tiftikleriyle örülüyor 7 numara şiş kullanılıyor..ben evdeki yünümü değerlendirdim inceydi benimkiside 6 numarayla ördüm. 3 ilmek başlıyoruz ve 2 sıra düz örgü örüyoruz. Şişimize ilmeğimizi almadan önce 1 tane doluyoruz ki artırma yapıyoruz üçgen olsun diye. sonraki sırası 1 dola 1 düz ör 1 dola 1 kes 1 dola 1 düz ör.arkadan bu defa yine 1 dola 1 düz ör 1 dola 1 kes 1 dola 1 kes 1 dola 1 düz ...gibi artırarak gidiyor. her sıra başlarında artırmalar var unutmayalım. yaklaşık 120 ilmek olunca kapatıyoruz.uçlarına ben ponpon görüntü vermek istedim.7 defa aynı yere tığın üzerini iki defa dolayarak 3 defada çıktım 1 zincir bıraktım her defasında sonra hepsini bir kerede çıkardım.top top görüntü verdi kendileri....bu yılın modası ve rengiyle çok şık duruyor boyunda şekerlerim...

2 yorum:

  1. ee ben boşuna marifetli arkadaşım demiyorum

    YanıtlaSil
  2. NİNEM BEN O ŞAPKAYI MİSİNALI ŞİŞ İLE ÖRDÜM O O SİTEDEKİ SAYILAR KADAR BAŞLADIM 90 İLMEK 5 SIRA BÜTÜN OLARAK HARAŞO ÖRDÜM YANİ 10 SIRA ÖRÜLÜYOR.SONRA 27 İLMEK ÖR BİR ÇENGELLİ İĞNE TAK ONA 27. İLMEĞE SONRA 12 İLMEK ÖR GERİ DÖN 5 İLMEK ÖR GERİ DÖN 6 İLMEK ÖR O ÇENGELLİ İĞNE TAKILI YERE KADAR İKİ TARAFTAN HER SIRADA 1 İLMEK ÇOĞALTARAK ÖR YUVARLANIYOR O ZAMAN.BİTİNCE YİNE 27 İLMEK ÖR İĞNE TAK YİNE 12 ÖR GİDE GELE ORAYI DA YUVARLAK YAP. SONRA HEPSİNİ BİRLİKTE ÖR. MİSİNALI ŞİŞ İLE DİKİŞSİZ BÜTÜN ÇIKIYOR 5 ŞİŞ İLE DE ÖRÜLEBİLİR. 90 İLMEK 52 CM OLDU ÇINARIN KAFASINA GÖRE 4 YAŞ İÇİN. NAKONUN ORTA KALINLIKTA BİR İPİ VİZON GALİBA.ANLAMADIĞIN BİŞEY OLURSA SOR YİNE NİNEM.ÖPERİM ÇOK ÇOK

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...