İzleyiciler

19 Ocak 2010 Salı

MAVİŞ ŞAL




  • Maviş şalımızı da angorayla hazırladım.Yalnızca tam 1 yumak ve 2. den çok az kullandım.üçgen şalı örmek için en alttan uç noktadan başladım.
  • 6 zincir çekip yuvarlak yapıyoruz ve içine 3 tane 3 lü trabzan 2 zincir 3 tane 3 lü trabzan çift örümcek ve yine 3 tane 3 lü trabzan 2 zincir 3 tane 3 lü trabzan ilk bölüm bitti
  • 4 zincir çekip yukarıya çıkıyoruz. 3 lü trabzanlarımızı bir alt sırada oluşturduğumuz 2 zincirimizin içinden devam ediyoruz.Bunlar şalımızın kenarları olacak.yani ne yapıyoruz 3 trabzan 2 zincir 3 trabzan bu defa tek kol örümcek ve alttaki ördüğümüz örümceğin bağlantısına 5 tane 3 lü trabzan tek örümcek ve 2 zincirin olduğu yere 3 trabzan 2 zincir 3 trabzan 2.sırası bitti
  • 3.sıraya çıkmak için 4 zincir çekip 2 zincirin olduğu yere aynı 3 lü trabzanlar bu defa 2 li örümcek bacağı(buralarda artıyor )ve 5 trabzanın üzerine her deliğe bir tane sık iğne batıyoruz 2 li örümcek ve 2 zincirin olduğu yere 3 lü trabzanlarımız.
  • 4. sıraya geçerken 4 zincir çekip 2 zincirin olduğu yere aynı işlemler tek bacaklı örümcek ve 2 bacaklı örümceğin bağlantı noktasına 5 tane 3 lü trabzan yapıyoruz. Şimdi önemli kısma geldi sıra altta 5 trabzanın ortasına tek bacaklı örümcekle batıyoruz ve yine tek bacaklı bir örümcek daha yapıyoruz.V şeklinde oluyor.ve alttaki örümceğin bağlantısına 5 tane 3 lü trabzan yapıyoruz.ve tek örümcek bacağıyla 2 zincirin olduğu yere 3 lü trabzanlarımızı yapıyoruz.
  • 5.sıraya gelince örneği kurmuş olacağız ve gerisi kolay...4 zincir çekip 3 lü kenarlarımızı yaptık.çift örümcek yaptık alttaki 5li trabzanların her deliğini sık iğne yaptık. 2 li örümcek yaptık 5 li trabzanların her deliğini sık iğne yaptık sıra sonuna kadar aynı.
  • 6. sırada yine 4 zincir çek kenarları yap.tek örümcek ve yukarıda 4. sırada yapılması gerekenleri anlattığım gibi işlemler devam ediyor.

Ben bu örneği kurarken zorlanmıştım fakat birebir uygularsanız dediğim işlemleri çok basit olduğunu göreceksiniz. hepinize kolay gelsin.

6 yorum:

  1. çok zarif bir şal olmuş eline sağlık rengide çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum bu örümcek işine!Renkte bir harika.Eline emeğine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş canım rengi de çok güzel. sağlıkla giy

    YanıtlaSil
  4. beğendiğinize çok sevindim kızlar..Yorumlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Canim mavi salin cok harika oldu ellerine emegine saglik gule gule kullanasin sevgiler.

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...