İzleyiciler

4 Şubat 2010 Perşembe

Çiçekli kolye




Fular örme işini çok sevdim ve bir tane daha ördüm.Aslında bayağıdır bekliyordu resimlenmeyi...Bu aralar fazla giremedim bloguma çünkü okullar tatildi. ve bizim yaramaz evde ...Soğuklardan pek bir yerlere çıkamadık bir kaç günü saymazsak...O evde olunca ne örgü ne bilgisayar elimize geliyor.sadece onunla vakit geçirdik. Bende size bir kaç işimi bugün attım .yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada diğer fularımı hatırlamak isterseniz buraya tık tık lütfen...

9 yorum:

  1. Hola amigo
    encantado de conocerle.
    Sencillo y elegante collar de crochet, combinación de colores hermosos.
    )
    ROSA

    YanıtlaSil
  2. çok çok hoşş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş bu eline sağlık iyi günlerde kullan arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. renkleri çok beğendim yine süpersin aslım

    bu arada pooh un sayıları yok canım pooh ,bugs. tweety yi yaptığım dönemlerde bu işin sayılarının kol gezip yapılanlar tarafından "özgün tasarım" yazıldığını bilmiyordum:)). ağzım açık bayılıyordum her yapılan işe... pigletde sayıyla değil sevgiyle örüldü....

    ama picasada vardır mutlaka pooh un yapılışı :))

    YanıtlaSil
  5. fular çok şık olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Değişik ve güzel olmuş.
    Eline sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. asosh ,bebeğimi sezen aksu nun sitesine koyman büyük incelik , teşekkür ederim... Sitede yaynlandiysa linkini verir misin bakmak isterim:) eline sağlik fular çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  8. sevgili arkadaşım örgü kolye harika olmuş çok şık ellerine sağlık.sevgi ile sağlıkla ve hep ailenizle olun dileklerimle

    YanıtlaSil
  9. Canım çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...