İzleyiciler

4 Şubat 2010 Perşembe

Yalancı selanik şapka





Anneciğimde geçen hafta yine bir örnek öğrendim.Yalancı selanik kendileri. Hemen unutmamak için bir şapka ördüm.Google da yalancı selaniği aratırsanız anlatımını güzelce resimlemişler. Ben kendi açımdan unutmamak için şöyle bir not aldım ...örneği döşerken 3 ter 1 düz olarak döşüyoruz. Arka sırada da yine aynı olması için terslerin birini düz örüyoruz. örneği döşerken biraz dikkat sonrası çok basit düzleri düz tersleri ters ör gitsin...Şapkayıda bir karış böyle ördüm.Sonra 3 tersleri bir kerede kestim. sadece düzler ve arada tek tersler kaldı 4 parmak da böyle ördüm sonra tersleri tekrar kesip kapattım.


1 yorum:

  1. ya çok güzel bir bere olmuş.hemen deniycem inşaallah anlamışımdır.many thanks

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...