İzleyiciler

17 Mart 2010 Çarşamba

Süprizimle döndüm arkadaşlar ....

Selammmm herkese...En sonunda blog dünyama geri döndüm...hem de ne dönüş...Çok mutluyum çok heyecanlıyım çokk çokk çokk hamileyimmmm.....Evet süprizim buydu arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim...Bu yoğun iş temposunun arasında bir de bebek süpriz yaptı bize...Süper bir duygu gerçi ikinci hamileliğim olacak ama diğerinin üzerinden tam 7 sene geçmiş...Acemi sayılırız herhalde...Bir kaç gündür bulantılarım başladı.Ama çok iyi gidiyorum.Cuma tekrar kontrolum var bakalım tahlillerimde güzel çıkarsa şimdilik maaşalllah diyeceğim...Bebişimin resimlerini sizinle paylaşacağım fakat inşaat düzensizliğinden resimlerimi aktaramadım.Hafta sonu onu da halledeceğim.
Bu arada inşaatımın büyük bir kısmı bitti çokkkk şükür...Evi yeniden yarattık sayılır. Onun da resimlerini paylaşırım. Hepinizi çokkkk özledimmm öpüyorum....

10 yorum:

  1. aslım tebrik ederim canım
    çok mutlu oldum
    inan tüylerim diken diken... allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Hayirlisi olsuncanim canim cok sevindim kucagina allak nasip etsin sevgiler yaseminleri..

    YanıtlaSil
  3. Canım ben de çok sevindim.Allah tamamına erdirsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok mutlu oldum arkadaşım, umarım sorunsuz bir hamilelik olur ve sağlıcakla elinize alırsınız...

    YanıtlaSil
  5. Canım bloğuma attığın yorumunla haberdar oldum :) Koştum geldim hemen.

    Maşallah. Kardeş mutlaka olmalı :) Sağlıkla kavuşursun inşallah minik yavruna.

    YanıtlaSil
  6. süper bir haber bu....... inşallah sağlıkla kucaklarsın canımmm

    YanıtlaSil
  7. ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN SAĞLIKLAR.BEN DE BEBEKLERİ SATMAYA BAŞLADIN DİYE GELDİM KOŞA KOŞA SÜRPRİZLERLE GELDİM BAŞLIĞINI OKUYUNCA GERÇEKTEN GÜZEL SÜRPRİZMİŞ.

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ediyoruz, Allah sağlıkla kavuştursun bebeğinize.
    2. hamileliğimde sanki herşeyi unutmuş gibiydim, bir de ikisi birbirinden çok farklıydı.

    YanıtlaSil
  9. sağlıkla kucağına alırsın inş.
    hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  10. canımmmmmmmmmmmmmmmm bebiş varmışşş çok mutlu oldum allah hayırlısı ile doğmayı nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah.ççok sevindim valla .

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...