İzleyiciler

2 Nisan 2010 Cuma

Amigurimi zürafacık...







Anasınıfındaki miniğimiz SuEdaNaz hanımcığımıza gitti bu garippp zürafacık...Tasarımı tamamen bana aittir.Sayılarını sorarsanız valla bende hatırlamıyorum rastgele ördüm yine...Zürafa hastası olan miniğimizin ısrarı sonucu bir yandan mide bulantıları bir yandan acayip öksürüğümle zar zor yapabildim.Biraz ara verdim şu bebekçik bir yer bulana kadar karnısımda...

Bu arada sandalyelerim için sakallı yünden kılıf örüyordum 1 tane kaldı.onları da sizlerle paylaşacağım.öpüyorum hepinizi...

4 yorum:

  1. arada ses ver canım... merak ediyorum seni ve bebişi... keyfini çıkar hamileliğinin... zürafa da peki bi şirin olmuş

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok sevimli olmuş zürafacık. bol bol oynasın SuEdaNaz

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...