İzleyiciler

15 Temmuz 2011 Cuma

Mevlüt günümüz


Hayırlı kandiller diyerek başlamak istiyorum herkese...
Kızımın ertelenen mevlütünü en nihayetinle bugün yaptık arkadaşlar.Çok güzel ,renkli ve hareketli bir mevlüt oldu.Alnımızın akıyla bu işi de atlattım çok şükür...
Mevlütümüz dualarımızla başladı.Arkadan ikramlar yenildi.Ben herkese süpriz yaptım ve kızımın 6 aylık kınasını da bugün yaptım.Aynı zamanda
kızımın ilk dişi çıkmıştı ,ben yine süpriz olarak diş buğdayı kaynatmıştım...Hepsi çabucak olup bitti bende hemen resimlerimi paylaşmak istedim.
Yukarıdaki karelerde kızım için ördüğüm ilk diş amigurumisi ,hamileyken ördüğüm bebek şekerlerim,kızımın kınası için düzülen tepsi,aşağıdaki resimde de kızım ve abisi,kına yakılırken çekilen resmi ve diş buğdayı dökülürken resmimiz var.
Kızım da bana çekmiş pek süslüydü maaşallah iki kostüm birden giydi.çok şükür güzel bir gün oldu.Bahçemizi de süslemiştik sabahtan fakat resim çekmeyi unutmuşuz .Darısı 1. yaş günlerine inşallah kızımın...

11 yorum:

  1. Bu gece beraat gecesi. Dua edelim.. Yürekler bir atsın bu gece, günahlarımız affolsun.dualarimiz kabul olsun iyi kandiller.

    YanıtlaSil
  2. en kocamanından maşallah küçük prensese:)))

    YanıtlaSil
  3. inşallah canım...
    aminnn diye devam edeyim 1 taşla 3 kuş vurmuşsunuz:))
    maşallah kızımıza. serkuşumuzuda çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. yasemincim bizde elamızı öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  5. sevgili ada ve deniz çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  6. sevgili yaseminlerim dualarımız inşallah kabul olunur.

    YanıtlaSil
  7. geç de olsa kandiliniz kutlu olsun.. inşallah dualarımız akbul olur da bebeklerimiz sağlıklarına bir an önce kavuşur.. her şey çok güzel olmuş.. ilk dişini kutluyorum sevgili yağmur naz'ın.. inşallah en kötü günü böyle olur güzel meleğin...sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. sevgili Eminecim bende senin ve blogcu arkadaşlarımın kandilini kutluyorum telaştan yazamadım kimseye ...Bebeklerimiz için dileklerimiz aynı canım inşallah allahın yardımıyla düzeeliyorlar...Dişimizin ikincisi de gelmek üzere tabii biraz Nazlıyız ya anneye eziyetimiz bitmiyor...

    YanıtlaSil
  9. EEE anne hamarat olursa hepsi bir anda cıkar tabiki inşallah canım niye yasgunleri gecir cocuklarınla...

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederiz necmiyecim ...senin de benden farkın yok tabiiki de...

    YanıtlaSil
  11. Maşallah cici kızımıza:) Allah analı babalı büyütsün inşallah..

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...