İzleyiciler

5 Temmuz 2011 Salı

Renkli yün heybesi






Evdeki kalan yünlerimi değerlendirmek adına bu yün heybesini tasarladım.Eskilerin meşhur örneği hanımdilendi bey beyendi...Annemde hatta anaannemde bile vardı bu örnekten değişik çalışmalar.Nette gezinirken çok fazla örneklerine rastladım.Kare ,yuvarlak hatta üçgen olarak örülmüş motiflerle birleştirilmiş battaniyeler,çantalar,kırlentler,masa örtüleri, hatta şapkalar,yelekler,ceketler,kazak süslemeleri,bikiniler...Bende bir kaç değişik modelin örneklerini unutmamak adına çıkardım.Sizlerle yapılışlarını da paylaşacağım...Yaş günümde eşim çok istediğim kamerama beni kavuşturdu...Yeni bir kameram var artık...Ayarlarını henüz tam yapamadım ama öğrenince güzel çekimlerle örnekler bizleri bekliyor olacak.




4 yorum:

  1. çok güzel olmuş.. benimde artan yünlerimi değerlendirmek için böyle bir çalışmaya ihtiyacım var... ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. doğum günün geçmişde olsa kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık güzel bir değerlendirme olmuş

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler Eminecim,Yasemincimmm,Ada ve Deniz'in anneciği...Bu sıcakta pek örülmüyor birşeyler ama boş duramıyor ellerim ...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...