İzleyiciler

26 Haziran 2011 Pazar

Amigurumi uzaylılar bahçemizdeler...














- Ivı dıbı mıgı mıgı (hey görüyor musun nerede olduğunu)?






-cıbı kıvı hey faki roki (Bir dakika sesi geliyor galiba,işte ora






-maniiii cimiiii seniiii ayyyy (seni gidi seni işte buradasın...)




-buku kuku cuku deka seko ceko .çaki baki!( dünyaya geldik sekoyu bulalım hemen, çak kardeşş)!

Bu uzaylılar hafta sonu maceramızdan bir tanesiydi...Çok fazla fırtına olunca torosanda eve kapandık pazar günü...Deniz maceraamız başlamadan bitti neyseki cumartesi günü Serkan havuzun , bende hamakta sallanarak kitap okumanın tadını çıkardık...Serkan yine uzaylılara taktı bana yeniden bir iki uzaylı ve dünyaya gelirken kullandıkları uzay kapsulünü ördürdü.Aslında arabaydı bu flickr sitesinde gördüğümüz...Biz uzaylılara arkadaş ördük onu...Eski uzaylı maceramızı bilmeyenler varsa onlarda buradalar tık tık...







































































4 yorum:

  1. :))Çok şekerler ya!iyi ki ördürmüş.Çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Gönül Çelen...Gerçektende severek ve eğlenerek ördüm...Tabii oğluşum şurası şöyle burası böyle olacak dedikçe merakla çıkacak sonucu bekledik...

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuşlar sevgili asosh.. ellerine sağlık.. güzel kızını da kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederiz Eminecim...bende elifimizi öpüyorum...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...