İzleyiciler

14 Haziran 2011 Salı

Hastalıklardan sonra...





















Geçmek bilmeyen hastalıklar...Biz koşturdukça ,gelme bizim eve artık dedikçe peşimizi bırakmayan hastalıklar...Kış bitti bahar geldi, yeter artık dedikçe bizimle alay edip usulca evimize giren tekrarlayan hastalıklar...Yaz geldi ,güneş geldi ,sağlık geldi dedikçe yine kıvrana kıvrana gitmem ben sizi çok sevdim diyen hastalıklar ve baş etme çabalarımız....









Bir kaç hafta önce yine hastalandı çocuklarım.İyileşmeleri bir o kadar uzun sürüyor tekrarlayıp birbirimize bulaştırıyoruz.Neyse ki şu bir kaç gündür iyiler.Güneşi gördük yayıldık çimlere...Yağmur Naz kuvvet alsın diye topraktan yuvarladık durduk abisiyle birlikte çimlerde...









NOT: yoğun hastalık iyileştirme çabaları nedeniyle örgülerime geçici bir ara vermiştim.Yeni işlerim pek yakında blogumda ve http://www.asosh.net/ sitemde....

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Bu yıl sapıtan havalar çocukları fena etkiledi malesef. Bir hasta bir iyiler.

    YanıtlaSil
  2. nazlı kızımız Yağmur Naz'ımız ne kadar büyümüş Aslı'm. geçmiş gitsin olsun artık hastalıklar... çalmasın kapınızı sinsi sinsi girmesin içeri,

    sağlık dolu mutlu huzurlu günler diyorum aslım
    abi kardeşi de çok çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Yasemincim büyüdü ama gelde bana sor...gerçi allah razı olsun hep arayıp ilgilendin beni yalnız bırakmadın arkadaşım zor günlerimde...Çok teşekkür ederim buradan aynı zamanda yorumlarını esirgemeyen arkadaşlarıma da...
    Sevgili Ada ve deniz 'in anneciği (isminizi izinsiz yazmak istemem)çok haklısınız bu havalar bizi çok etkiledi bu sene...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...