İzleyiciler

16 Haziran 2011 Perşembe

El işi büstiyer







Bir kaç yıl önce de yapmıştım bu büstiyerden.Bu defa kenarlarına boncuk ördüm ve boyun askısı da boncuklardan oluşuyor.fakat geçen yıllarda ördüklerim bana nasip olmamıştı.Birini eltim birini de teyze kızım aldı.Şimdi sıra bende doğum kiloloarını attık azıcık göbüş kaldı ama o kadarı da kadı kızında bile bulunurmuş ,yazın havuz kenarında giyerim artık.Yaz da gelebilirse...Yine yağmurlu İzmir bugün...Biz havuzumuzu kurduk geçen cumartesi yüzdük ,fakat hevesimiz kursağımızda kaldı havalar serinledi...iyi de geldi kalan yarım örgüleri tamamlayabileceğim...

4 yorum:

  1. Ama bu çok güzel olmuuşşş,bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Tam tatile yakışır bir şey olmuş, güle giy ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  3. özlemcim,selmacım çok teşekkür ederim.
    Ada ve Deniz'in anneciği sizi de bekleriz havuzumuza...Geçen yılki havuzumuz artık küçük geliyordu Serkana bu yıl babamız bir büyüğünü aldı.Havalardan malum bir defa girebildi havuzuna...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...