İzleyiciler

6 Kasım 2009 Cuma

Akvaryum örgü şapka




Kuru kafa şapkadan korkanlar için içinizi ve başınızı ısıtacak akvaryum şapkamızı hazırladım ...Ben bu işi iyice sevmeye başladım kızlar.Amigurimilerimi şapkalar üzerine monte etmeye karar verdim.Değişik çalışmalar çıkar diyenler beni takibe alın...Ama önce sağlık Allahtan...
şapkamızın yapılışı bakın sayılarını da sizden esirgemiyorum kendi tasarımım diyebilirim ama şu ahtapot başka şapkalarda da var onu belirteyim. Açık mavi ipimle başladım.
  1. 5 zincir çekip içini 10 tane ikili trabzan doldurdum
  2. her deliğe çift batıp sayıyı 20 ye çıkardım.
  3. 1 tek batıp bir çift battım
  4. 2 tek 1 çift
  5. 3 tek 1 çift
  6. 4 tek 1 çift
  7. 5 tek 1 çift
  8. 6 tek 1 çift
  9. 7 tek 1 çift
  10. 8 tek 1 çift

kubbe gibi oluyor. Çocuğunuzun kafasının büyüklüğüne göre sırasını azaltıp artırabilirsiniz.benimkisi koca kafa olduğu için bu tam geliyor.Alın kısmına ise koyu mavi başladım.15 zincir çekip üzerini 2 li tarbzan yaptım 14-15 tane olacak. Bu açık mavi ördüğümüz kubbenin alt kısmını saracak uzunlukta ördüm ve diktim.

üzerine süslerini örüp diktim .

Ahtapotumun yapılışı ise şöyle:

  1. 6 sık iğne
  2. 12 sık iğne
  3. 18 sık iğne
  4. 24 sık iğne
  5. 24 sık iğne
  6. 18 sık iğne
  7. 18 sık iğne
  8. 12 sık iğne
  9. 12 sık iğne
  10. 10 sık iğne
  11. 8 sık iğne
  12. kapatmadan 12 zincir çekip geriye sık iğne doldurarak dönüyorum. kolları 6 -7 tane oluyor böylece.Gözlerini canımıniçi Yaseminkale min gönderdiği amigurimi gözlerle yaptım.çok şeker oldu.

Balık vs. diğerleri görüldüğü gibi basit zaten.hadi kolay gelsin anacımm

5 yorum:

  1. Canım çok güzel olmuş. Cıvıl cıvıl. Eline emeğine sağlık. Anlatımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Canım ya ne kadar beceriklisin maşallah.Harika olmuş eline emeğine sağlık.Mail adresine ulaşamadım verirsen ayıcığın kalıbını sana göndereyim.
    Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık asosh'um bende yaptım akvaryum şeklinde bir takım :))

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel tatlım yine yine döktürmüşsünn:) Ellerine sağlık, ama ben 100 kere de okusam böyle biri yanımda olmadan bana göstermeden yapamam sanırım, örgü işinde senin kadar marifetli olduğumu söyleyemem...

    Öpüyorum canım,iyi pazarlar
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  5. Canım arkadaşım,bu şapka gerçekten çok güzel olmuş.Ellerine emeğine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...