İzleyiciler

4 Kasım 2009 Çarşamba

Kuru kafa örgü şapka











Akşam can sıkıntısından ördüm bu şapkayı kızlar...Oğluşuma pazardan bir eldiven almış babaannesi kurukafa
ben de uygun olsun diye böyle bir şapka yaptım tabiii yoğun istekleri üzerine serkuşumun...Gece yarısına kadar ördüm.Sürpriz oldu ona da...kemiklerini de sabah örüp taktım.
bayıldı akıllı bıdık.
yapılışına gelince önce şapkamızın siyah bölümünü ördüm. 3 zincir birleştirip içini 10 çift trabzan yaptım. 2. sırasında hepsine çift battım.3. sırasında 1 tek bir çift
4. sırasında 2 tek 1 çift.....10. sıraya kadar 3 tek 1 çift ,4 tek 1 çift.....10 tek 1 çift yapıp kapattım.Daha sonra 12 zincir çektim üzerine 12 çift trabzanlı uzun bir şerit ördüm.33-34 sıra örülüyor çocuğun kafasına göre ölçüp yapın.Bunu da yuvarlak kaskete diktim alın bölümü oldu.
şimdi beyaz kuru kafanın yapımı da bir kağıda çizdim üzerinden ölçerek beyazla ördüm.Gözlerini burnunu ve ağzını örüp diktim şapkaya monte ettim.resimlerin üzerine tıklayın büyük hallerini görebilirsiniz. Kemikleri de kalp örer gibi başladım altını uzattım.Bilemeyenler için ise burada yapılışı var bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Maşallah canım ne beceriklisin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. allah seni kimse serkana yaklaşamayacak süper fikir çok sevdim.
    bu devirde çocuklarımı korumak için orjinal fikirlerede ihtiyaç var dimi ama
    ellerine sağlık canım
    bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  3. valla süper olmuş eminim bayılmıştır ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ayol kız kemikleri nasıl yaptın bide onu göster ayooll .D

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...