İzleyiciler

3 Kasım 2009 Salı

Amigurimi Sarışın benli güzel ...









Sarışın güzel benli bebişim huzurlarınızda...Akşam bir partiye davetli ,dönüşünde üşümesin diye de ceketini almış yanına...
Gözleri eklenince bir hayli gerçekçi oluyor bebişler dimi...Canımmm Yaseminim sağolsun bana bu güzel gözleri gönderdi bende onları en iyi şekilde değerlendirmekten büyük zevk alıyorum.
Not: Bu aralar fazla internete giremiyorum kusura bakmayın ziyaretlerimi aksatmak istemezdim ama önümüzdeki hafta bir ameliyatım var onun için hazırlık yapıyorum.Bana dua edin kızlar sağsalim çıkayım ameliyatımdan...daha örülecek çokkkk amigurimilerim var dimi...


4 yorum:

  1. canım o güzel ellerin yüreğin dert görmesin
    dularım seninle canım
    şimdiden geçmiş olsun
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Ayy harikasın arkadaşım yaa :) çok şirin olmuş.Emeğine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım harika bir şey olmuş bu fıstık.Ayrıca geçmiş olsun.Sana acil şifalar diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım geçmiş olsun inşallah sağlıklı bir şekilde amigurumilerinle dönersin.. sevgiler

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...