İzleyiciler

23 Kasım 2009 Pazartesi

Yumakyumak.com açıldı


Hayırlısı olsun artık bizim de kendimize açtığımız bir sitemiz var artık.Blogunuzda sergilediğiniz
el işlerinizi sitemizde yayınlıyor blog trafiğinizi hızlandırıyoruz. Blog dünyasında siz de bir adım önde olmak isterseniz sitemize mutlaka bekliyorum. Şimdilik ben sizlerin de izinlerini alarak bloglarınızdan bir kaç örnek veriyorum fakat daha fazlasını istiyorsanız www.yumakyumak.com
sizin ,bizim,hepimizin sitesi...Desteklerinizi bekliyoruz...

2 yorum:

  1. Canım tebrik ediyorum seni ve bu güzel düşünceni. Ziyaret ettim siteyi. Bende fırsat bulunca free patternlerimi göndereceğim. Yada sen direk de alabilirsin. Sevgiler. Dilek YAVUZ

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, hemen incelemeye gidiyorum:)

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...