İzleyiciler

8 Aralık 2009 Salı

Amigurimi Bayan uzun kulak



efendimmm bayan uzunkulakla karşınızdayım. Süslü oldu kendileri biraz...Yaseminkale yapmıştı ilk uzun kulakları sonra şuleciğim hazırlamıştı.Yaseminkiler tombik tombikti çok hoşuma gidiyorlardı. şuleninkiler zayıf olmuştu. bende yaptım sayılarına bakarak ama hakikaten şuleninkisi gibi oldu zayıfcık...pek içime sinmemişti bende tasarıma yeni bir şekil verdim. Zaten orjinallikten yanayız ya Yaseminle beraber benimkisi de bana özgü olsun istedim. Buyrun uzunkulak hanımefendiyi değerlendirmeye alalım...

4 yorum:

  1. çok tatlı olmuş yaaa bi defa benim çok sevdiğim bi renktir lila ve tonları harika olmuş canım ellerine sağlık,olsun zayıf olsun,hem ne demiş ebru şallı şişman kadın çirkin kadın yeni ben ta kendisi oluyom :))
    zayıf bebek güsel bebek.
    ne alaka deme işte öyle bi alaka :))

    YanıtlaSil
  2. çok tatlııııııııııııııııııııı
    eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Oo eteğini bşle yapmışsın :) Güzel olmuş. Kalın ip kullanınca biraz daha tombik, ince ipte biraz daha zayıf oluyor galiba. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...