İzleyiciler

18 Aralık 2009 Cuma

Ceylin bebeğimize hediyelerim



















Yeni yeni kuzen bebişlerim oluyor...Daha 2 gün önce doğan Destina Ceylin bebeğimiz beni çok sevindirdi...Onun için hazırladığım bir kaç elişini sizlerle paylaşmak istedim...Bunları Nakonun lavanta kokulu yumaklarıyla hazırladım. hepsine sadece 1 lila ve 1 krem rengi yün yetti.Bunlarda takım oldular. En üstte bolerosu yıldızlı puletlerle süsledim,altında şeker bir yelek,patikleri ve çiçek şapkası...Güle güle sağlıkla giymesi dileğimle inşallah...
bebek patiğinin yapılışını http://www.yumakyumak.com/ bizim sitemizde anlattım.bakabilirsiniz şekerlerim...


7 yorum:

  1. ellerine saglıka canım nekadar güzel olmuş renk çok hoş güle güle saglıkla giysin

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım eline emeğine sağlık,müthiş görünüyolar valla,giyecek olan hanfendüyede iyi günlerde güle güle giysin diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Canım harika omuşlar.
    İyi günlerde giysin bebiş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Very beautiful and interesting idea! Children's hat looks like a flower! I knit this cap my daughter next summer in anyway! Thank you ;)

    YanıtlaSil
  5. Hepsine bayildimmmm...ne güzel örmü$sün :)

    YanıtlaSil
  6. çook sevimliler.. iyi günlerde kullansın sevgili ceylin..

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...