İzleyiciler

11 Aralık 2009 Cuma

dino örgü şapka











Dinolar çıldırmış olmalı...baksanıza bizim afacanın odasına kadar gelmiş...
Bu tasarım şapkamızı da Serkanımın anasınıfına hediye ördük. Bir Umut varmış t-rex hayranıymış...Anneeee noolur bir tane örsene deyince dayanamadım komik falan bir şey çıktı ortaya...Umuta yılbaşı hediyesi gidecek...2.yi de bitirdik kaldı 12 şapka....
yapılışına gelince herzamanki teknikle başladım.12 tane 2li trabzan doldurdum. ilk sırada çift battım.2. sırada 1 tek 1 çift...3.sırada 2 tek bir çift,3 tek 1 çift diye gidiyor istediğiniz genişliğe gelince bitiriyoruz.ben küçük kaflara 8-9 sıra örüyorum. altına 15 zincir çekip üzerine 2 li trabzan yapıyorum. uzun bir şerit olacak burada dikkat etmemiz gereken dinazorun kuyruk kısmında artırma yaptım uzattım biraz sonra artırdığım kadar kestim aynı sayıma devam ettim.3. ve 4. resimlerde görünüyor.bu şeridi de yuvarlak kısma diktim şekerlerim.
dinonun başı mühim olan dimi...onu da normal bebek başı gibi ördüm 6 sık iğne doldurup üzerine çift battım. sonrası malum 1 tek 1 çift,2 tek 1 çift .....yuvarlak 5 tek 1 çift olunca 2 sırada her deliğe tek battım. sonra 1. resimde görüldüğü gibi ikiye ayırdım her sıra başında yanlardan eksilttim.
üçgenler oluştu buna kırmızı ipimi bağladım ağzının içini ördüm bu defa eksilttiğim yerlerde arttırdım.Ayrı yerde aynı sayıda üçgenlerde hazırlayabilirsiniz...
dişlerini de üzerinde çelıştım.tek çift üçlü çiftli tek batıp dişleri hazırladım. öndeki uzun dişlerine 5 zincir çekip zincirin üzerinde geriye batıp döndüm onlarda böyle hazırlandı.
Ayyy anlatması daha zor oldu.kırmızı tepesindekileri de tek,çit,3lü,4lü battım ,3 lü,2li,tekli eksilttim.( trabzanları böyle çektim yani...) oldu işte komik bir şey....




7 yorum:

  1. canım harikasın çok güzel olmuş eminim çok severek giyecektir sahibi

    YanıtlaSil
  2. ne guzel olmus elınıze kolunuza saglık bebeklere kımse dokunamıycak vallahı anneler cok sevınecek

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş canım eline emeğine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Selamlar arkadaşım.Güzel bir hafta geçirmeni dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. BENDEDE PENGUENLİ VAR CNM BAKMAK İSTERSEN TIKLA :)

    YanıtlaSil
  7. Süpeerrrr...oğlum tam bir dino hastası,keşke örebilsem bayılırdı herhalde...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...