İzleyiciler

5 Aralık 2009 Cumartesi

Tığ işinden yılbaşı süsü,knitting noel









canişkolarım bildiğiniz veya yeni öğrendiğiniz gibi yeni bir site yapıyoruz .kişisel sayfaları olan arkadaşlarımızın da el işlerini yayınladığımız ve daha bir çokkkk güzel elişi,hobi,örgü,dikiş,nakış ,amigurimi vs. hakkında değişik sitelerden de örnekler veriyoruz .Bende www.yumakyumak.com sitesinde yayınlamak isterim elişlerimi derseniz hemen bekliyorum. Bu yaptığım güzel yılbaşı süsünü oradan örnek aldım. yapılışı gayet basit oluyor resimde de gördüğünüz üzere. hemen başlayın derim.
aslında kapı süsü olarak yapmak isterdim fakat büyük yuvarlağım yoktu bende perdelerimden arta kalan rustik halkasına ve küçüğüne çalıştım. halkanın içini sık iğne olarak doldurun. üzerine her deliğe 3 defa 3 lü trabzan yapın. ikinci sırada yine aynı şekilde her deliğe 3 tane doldurdum marul marul oldu. üzerini de süsledim noel babayla hoş oldu ...

1 yorum:

  1. Güzel dileklerine teşekkürler.Çok güzel olmuş ellerine sağlık ninem.

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...