İzleyiciler

21 Aralık 2011 Çarşamba

Asmadan kapı süsü


Uzun zamandır dekoratif bir şeyler yapmak istiyordum.Yılbaşı çelengi hazırlamak istedim sizler için.Biraz geniş tutmuşum çelengimi bahçe kapımıza astık.
Yapılışına gelince
1. Komşunun asmasından sizin bahçeye sarkmış ve yapraklarından dolayı hertarafı pisletmiş olan asma dallarını kesiyoruz....
2. Bu dalları bir tabure etrafına doluyoruz.İLk sırasında yuvarlak biçimi iple bağlayın açılmasın...
3. 10 sıra sardım ben.Kalın
ve güzel bir görüntü oldu...
4. Süslemesine geçebiliriz...Geçen pazar Özbek köyüne doğru bir yol almıştık yol kenarındaki çalılıklardan bir iki tutam kestim....Ot toplarken yani...Bunları çelengimizin etrafına sardım.
5.Daha önceden yünden yıldız bir motif örmüştüm bunu kolalayıp sertleştirdim ve çelengmizin ortasına yılbaşı çanımızla birlikte tutturdum...
İşte bu kadar.....
Not: Kolalama işlemini bir sonraki postta yayınlayacağım şekerlerim...

5 yorum:

  1. pek bir doğal olmuş bu kapı süsü....

    YanıtlaSil
  2. anacım bunu bizim kapıya as 3 dakika sonra yok olur:)) ellerine sağlık çok beğendiiiiiimmmm

    YanıtlaSil
  3. doğal yaşamda yaşıyoruz ya biz ada ve deniz...Malzeme almak yerine bahçede etrafta ne varsa topluyoruz:)

    Yasemincimmmm buradan pek bir şey kaybolmuyor çok şükür...Beğenmene sevindim canımm ...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.önemli olan satın alıp asmak değil böyle üremek.ne güzel düşünmüşsün aklına yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. haklısın çeyizsandığı ...Ben zaten kendimi oyalamak için uğraşıyorum böyle şeylerle...Birde kendi yaptığının değerini herzaman bilirsin...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...