İzleyiciler

24 Aralık 2011 Cumartesi

Keçe taç çalışmaları



Serkanımın sınıfında yeni yıl çekilişi yapmışlardı geçen hafta...Bize sınıfın tek kızı olan Yaprak hanım çıkmıştı.ÇOk istemiştim ben çekilişten önce de söylemiştim.İnşallah yaprak çıkar da güzel bir hediye yaparım demiştim Serkanıma...Erkek çocuk ya ben vermem hediyeyi anne sen verirsin diye tutturuyor.Asıl amaç hediyeyi verirken birbirlerini tebrik ediyorlar öpüyorlar ya:) Bizimkisi istemiyor yandık cuma günü...Neyse bende güzel bir tac denemesi yaptım beğendik ,hatta arkadaşı Utkunun annesi gördü küçük kızı SUedaNaz için de istedi...Hemen ona da yaptık bir tane ...Büyük çiçekli olan Yaprak hanımcığın küçük çiçekli de Suedanazın...Mİnik uğur böcüğümüzü de ekledik tamamdır...

9 yorum:

  1. Taçlar çok güzel olmuş. Nedense erkek çocuklar utangaç oluyorlar, benim oğlum da küçükken öyleydi. Kız arkadaşları okula giderken bize uğrarlar ve seslenirlerdi "hadi çağsan,hazırsan beraber gidelim" diye ve o tuvalete saklanırdı.

    YanıtlaSil
  2. kendi versin yaa:)))
    ellerine sağlık renkleride tam bir minik hanımefendiye göre bayıldım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş hakikaten ellerine sağlık...benim küçük beyede çekilişte bir kız arkadaşı çıkmış bende yapsammı böyle acaba fikir iyi gerçekten

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık renkleri de kendi de çok şirin görünüyor. Güle güle kullansız kızlar :D Bu arada mahsuru yoksa nasıl yaptığınızı da yazabilir misiniz? teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğine sevindim ehlikeyf...Erkek çocukları keşke hep çocuk kalabilseler değil mi...

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler örgü çantam
    teşekkürler necla en güzeli kendi emeğin bence hemen yapmalısın
    sibelin hobi dünyası bugün çalışma odası hazırlayacağız eşimle odam bitince sana özel anlatımlı bir taç hazırlarım canım yayınlarım...

    YanıtlaSil
  7. Canım benim yaaaa. Utanıyor hı :))
    Taçlar çok şık olmuş Aslıcım, eminim sahibi çok beğenecek. İyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  8. Selam! Keçe taç çalışmanızı görünce yorum yapmadan geçemedim.. Çok hoş görünüyor. Sahibine çok yakışacak eminim. Elinize sağlık. :))

    YanıtlaSil
  9. Sevgili hayal arkadaşlarım teşekkür ederim
    Tasarıbell hoşgeldiniz sefa getirdiniz...yorumununz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...