İzleyiciler

26 Aralık 2011 Pazartesi

Haftasonu kareleri





Hafta sonumuz bayağı yoğun ,yorucu ve eğlenceli geçti...
Cumartesi günü çalışma odamız için bir masa hazırladık.Önce baumax dan bir tezgah kestirdik.Aslında tamamen ahşap olmasını istemiştik ama istediğimiz ölçüde bulamadık.Neyse bu da işimize yarar.Sonra Serkanımın odasındaki kullanılamayan ki İkeadan almıştık ranzamızın bacaklarını kesip ona bir yatak hazırladık...Kestiğimiz bacakları da masamızın bacakları yaptık...En üstteki resimlerden anlaşılmıştır....Tabiii benim
odalar darma duman oldu...Bu hafta yerleştirme işlemlerim olacak...çalışma odamıza sıra raflar var yapılacak...Yünlerimizi koymak için...Dikiş makinamı koymak için de Serkanımın kullanmadığı çalışma masasını kestireceğim ....Hafta sonu sadece yarım günümüzü bu oda için ayırabildik...Bakalım ne zaman bitecek....
2. resimlerde de Serkanımla pazar günü parkta oynarken çektiklerim var.
3.resimler harikaydı ot topladık bol bol yine bu hafta...Özbek yolu üzerinde yağmuru gören otlar fışkırmış adeta...TUrp otu hardal otu derken parkın orada da arap saçları...Enfesti akşam ziyafetimiz...Bir egeli olarak ot manyağı olmuşuz galiba...
4. resim de Bizim torosana gelince deniz kenarındakileri çektim arabadan...Süper bir manzara vardı yine...Ben galiba iyice buralı oldum:)

9 yorum:

  1. manzaralar pek güzel görünüyor. Torosan dediğin yer tam olarak neresi oluyor? Ben de gidip geliyorum ama hala tam olarak sevemedim sanki oraları...

    YanıtlaSil
  2. Fotolar nefis, ellerinize sağlık ayrıca:)

    YanıtlaSil
  3. elerinize sağlık canım kolay gelsin.
    fotoğraflar harika bayıldım

    YanıtlaSil
  4. sevgili ada ve deniz torosan urlaya girmeden eski çeşme karayolu üzerinde.İçmelere gelmeden sağ tarafta kalıyor.Eski yolan gelirken urlaya girmiyorsunuz devam ediyorsunuz.Sanayi girişi ve özbek ayrımı var oralara da sapmadan dümdüz devam ediyorsunuz...benzin istasyonları var onları da geçip sol tarafta seyru sefa var onu da geçince zaten deniz görünüyor ve torosan girişi levhasını görüyorsunuz.Solda bir benzinci var.işte orası bizim burası....Deniz kenarından ilerlerseniz içte kalıyor tabii özbek yoluna da kestirme çıkabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  5. baharcım acemi çekimler yapıyorum öğrenmeye çalışıyorum...En büyük zevklerimden bir tanesi de resim çekmek...bu makineyle ancak bunlar oluyor ama eşim kararlı görünürsem bu işte bana prof bir makine alacağının sözünü verdi...bakalım kısmet...

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim örgü çantam...işler çok bugün yerleştirmeye çalışıyorum odaları bir yandan...

    YanıtlaSil
  7. Selam ne güzel yerler ne güzel manzara nere burası merak ettim ayrıca güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  8. sevgili begoş hoşgeldiniz canım,burası İzmir -urla-Torosan mevkii ...ayrıca ben teşekkür ederim canım beğendiğin için

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...