İzleyiciler

30 Nisan 2010 Cuma

amigurimi bebiş yeleği

Yeni bebişime ilk hediyem...Amigurimi köpüşlü yelek...1 karış boyunda sadece.. yeleğimi sempati yünle ördüm elimde vardı.7 ilmek 35 numara şiş kullandım. yakadan başlanıyor. yaka kısmını çift lastik ördüm. Bir ters bir düz örülüyor ilk sırada. ikinci sırada tersleri örerken düz örgülerimizi örmeden şişe alıyoruz. istediğiniz genişlikte yapın içinden kurdela vs. geçirip yakayı büzebilirsiniz...
70 ilmek ördük yaka olacak kadar sonra ayrımlara başladık. 10 ilmek düz ön olacak 1 artır 2 düz 1 artır ,kola geçiyoruz 10 düz 1 artır 2 düz 1 artır, arkaya geçiyoruz 22 düz 1 artır 2 düz 1 artır, kola geçiyoruz 10 düz 1 artır 2 düz 1 artır ,diğer öne geçiyoruz 10 düz ...( bu arada önlerde 1 düz 1 ters 1 düz 1 ters 1 düz 1 ters ve kalanı düz yapın ki ön lerde lastikleri olsun düğme deliği açacağımız yerler..yani 6 lastik 4 düz diğer öne de 4 düz 6 lastik ayrımı olacak)


bu şekilde örneği kurdum. kollardaki delik sayısı 10 oldu bende çünkü çok minik yaptım.normalde yaka sayısı fazlaysa bu delikleri de fazla tutmanızda yarar var kolları sıkmasın bebeği...10 delik olunca önün birini ördüm kol ayrımını ördüm bir sıra daha ve geri döndüm lastik ördüm resimde görülüyor net olarak.ipimi kopardım. diğer kolu da yanı yaptım. sonra ipi öne bağlayıp iki önleri ve bir arkayı beraber ördüm. istediğim uzunluğa gelince çim rengini ve toprak rengini ördüm. kapttım.(bu arada 13 14 sırada bir düğme deliği aötım bir yandan.)












köpüşün kulubesini ve kendini ayrı örüp üzerine diktim.










köpüşün başını 6 doldurup ikinci sırada çiftledim.3. sırada 1 tek bir çift 4. sırada 2 tek bir çift ve 3 tek bir çift yapıp 3 sıra daha aynı sayıda ördüm.aynı şekilde keserek küçülttüm başını(amigurimiciler bilir)burnunu kulaklarını örüp diktim.ayakları 12 yle devam ettim.









Dayanamadım hemencik örüverdim.Düğmelerini bile dikmeden sizlerle paylaştım.Hatta resimlerde düzeltmeler bile yapmadım ... Beğeninize sunuyorum...




5 yorum:

  1. Canım Harika olmuş. Bebeciğin sağlıkla sıhhatle giysin inşallah.

    Şimdi ki bebeler çok şanslı. Daha dünyaya gelmeden hediyeleri yapılmaya başlanıyor :) Nasıl heyecan.

    Yapılışını da ne kadar güzel anlatmışsın. Doğacak yeğenim için güzel bir fikir oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım. allahım sağlıkla giydirmeyi nasip etsin...

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuş bebişinde iyi günlerde kullanır inş eline sağlık.

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...