İzleyiciler

29 Nisan 2010 Perşembe

Anne şalım ve kadınlar matinesi ...

Bu haftanın süprizi anneciğimin elinden çıkmış süper bir şal...ben bayıldım annem örmüş diye söylemiyorum çok güzel duruyor insanın üzerinde...hem hafif hem kullanışlı ...rengine de bayıldım...Annem annem güzel annem beni bir kez daha sevindirdin canım annem...
Turkuaz eğlence merkezinde kadınlar matinesi her çarşamba 13.30 17.00 arası

alpay

betül





mikrop ve grup panzehir













şekerlerim dün felekten bir gün geçirdim.İzmirde Turkuaz eğlence merkezi vardır Atalay Noyer işletmesinde...Her çarşamba günü kadınlar matinesi düzenliyorlarmış da bizim haberimiz yokmuş...süper bir kadro süper eğlenceli bol kahkahalı...yalnızca girişte 10 tl ödeyip bu ücretle de istediğiniz yemeklerden alabiliyorsunuz.Günün bitimini 1000 tl ye bile değişmem ...çok eğlendim çok stress attım yorgunluğumu bile unutup bol bol göbecik attım.Benim bebiş içerde noluyoooo demiştir herhalde:))







incelemek isteyenler için Turkuaz eğlence merkezi burada...bizi eğlendiren arkadaşlarda işte burada..

2 yorum:

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...