İzleyiciler

23 Nisan 2010 Cuma

Amigurimi tombiliboo







Detaylı olarak resimleyemesemde işte huzurlarınızda Tombiliboo...Bu da neymiş derseniz efem trt nin bir çocuk programı gece bahçesi (in the nigt garden ) oradaki bir kahramanmış...Bizim yeğen Deniz çok seviyormuş fıstık hanıma aradık taradık ıggle piggle oyuncağını bulabildik. Bu tombişkanın oyuncağı sert olarak vardı fakat bizim ufaklık henüz 1 yaşında...eh bende öreyim dedim elimden geldiği kadar yaptık bir şeyler...buyrun beğeninize...

6 yorum:

  1. çok cici olmuş.bende kumaştan dikmiştim.çocuklar bayılıyorlar bunlara.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. amanınnn benim kızımınkine arkadaş gelmiş:)

    YanıtlaSil
  3. Benim bal oglan da cok seviyor :)

    YanıtlaSil
  4. canımmmm ben geldimmm çok hoş olmuş eline sağlıkkkkk :))))))))))))9

    YanıtlaSil
  5. ihiii şemalandım cnm şimdide dombiliyi yapıyorum:) onu sitede paylaşabilirim:) diğer 2 yi örersin oluyyy muu

    YanıtlaSil
  6. kızlar teşekkür ederim pek benzemese de bizim yeğen elinden düşürmüyormuş...Yasemincim ayrıca sen sayıları verince hemencik örerim diğerlerini de...evinneşesi seni çok özledim.Gönüldenele seninkilerden de dikmek isterim ama pek dikiş bilmiyorum:((Düş bahçesi benimkisi de 7 yaşında ama bunlara bayılıyor...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...