İzleyiciler

16 Nisan 2010 Cuma

Pembe ejderha

Ejderhamızın arkadan görüntüsü ve kanatlarının yapımı
kol bacak ve kuyruk parçaları

heyyyt var mı benden prensesi alacak yürekli....!


Kuyruğunun başlangıcı




pek de şirin bir ejderha oldu korkan da olmaz ki bundan...









sonunda tamamladım anasınıfı öğretmenimizin ricasını...Ejderha örmemi istemişti bende kafadan yine yaptım.Aslında çok fazla araştırdım ama sayılarını bulamadım.eh benimkisi böyle oldu artık...Bol bol resimledim,yapabilirsiniz sizde...




4 yorum:

  1. gördüğüm en sevimli ejdarha olmuş.. iyiki bulamamışsın sayılarını eşe dosta sormuşsun ama beni unutmuşusun eş mi değilim dost mu:((((

    YanıtlaSil
  2. çok şirin bir ejderha olmuş eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. SAĞ OLASIN İYİYİM,EJDERHA PAMUK ŞEKERİ OLMUŞ.KİM KORKAR Kİ

    YanıtlaSil
  4. yasmincim sadece edaya sormuştum.lafın gelişi yazmıştım.kusura bakma canım hepinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...